Kromě kvalitního ubytování pro Vaše partnery, hosty či zaměstnance Vám můžeme nabídnout pořádání rautů, firemních porad, obchodních setkání, seminářů či školících akcí.

Místnost s kapacitou 10 osob (malý salonek), 20 osob (velký salonek), 30 osob (restaurace) si můžete pronajmout denně od 10.00 hodin (pronájem v dřívějších hodinách po dohodě). Cena za první hodinu 500 Kč, za každou další započatou 200 Kč/hod.

V ceně je zahrnuto použití

  • dataprojektoru,
  • projekčního plátna,
  • flipchartu,
  • notebooku HP.

Při obsazení pěti a více pokojů, pronájem konferenčních prostor salonku je zdarma.

Dle Vašeho přání po dobu školení Vám zajistíme občerstvení teplé či studené kuchyně. Pro zpestření pobytu účastníků lze využít restaurací ve městě, z nichž nejbližší je 100 m od hotelu. Zajištění stravování v těchto restauracích při ubytování a školení v Hotelu Pod Zámkem Vám pomůžeme zprostředkovat.

Prostory salonku

Prostory restaurace