Kromě kvalitního ubytování pro Vaše partnery, hosty či zaměstnance Vám můžeme nabídnout pořádání rautů, firemních porad, obchodních setkání, seminářů či školících akcí.
Místnost s kapacitou 10 osob (malý salonek), 20 osob (velký salonek), 30 osob (restaurace) si můžete pronajmout denně od 10.00 hodin (pronájem v dřívějších hodinách po dohodě). Cena za první hodinu 500 Kč, za každou další započatou 200 Kč/hod.
V ceně je zahrnuto použití
- dataprojektoru,
- projekčního plátna,
- flipchartu,
- notebooku HP.
Při obsazení pěti a více pokojů, pronájem konferenčních prostor salonku je zdarma.
Dle Vašeho přání po dobu školení Vám zajistíme občerstvení teplé či studené kuchyně. Pro zpestření pobytu účastníků lze využít restaurací ve městě, z nichž nejbližší je 100 m od hotelu. Zajištění stravování v těchto restauracích při ubytování a školení v Hotelu Pod Zámkem Vám pomůžeme zprostředkovat.